Sukuseuran työtoimikunta kokoontui 26.8.2012 Sastamalan Kallialassa

24.9.2012 klo 22:40

Läsnä olivat Jorma ja Helena Seppälä, Markku Ahlava, Antti Järvinen, Paula Järvinen, Sauli ja Kirsti Seppälä, Voitto Nurminen, Helena ja Hannu Raittinen sekä Juha Räsänen.

Tilaisuus pidettiin Sarkosen maatilalla Vammalassa Jorma ja Helena Seppälän vastatessa suurenmoisella tavalla järjestelyistä. Tutustuimme myös oppaan opastuksella aivan vieressä sijaitsevaan uudistettuun Pyhän Olavin kirkkoon jonka jälkeen joimme vielä kirkkokahvit.

Kokous päätti että seuraava sukukokous pidetään elokuussa 2013 paikkana Malvian Pidot Hiukkaan Nikkilässä.

Juha Räsänen tekee sukuseuralle nettisivut jouluun mennessä. Sitä varten olisi hyvä saada sähköpostirekisteri kuntoon sillä sukusivuilla on mahdollisuus myös jäsenrekisterin ylläpitoon. Tällöin saadaan haluttu viesti koko jäsenistön tietoon yhdellä napinpainalluksella.