SUKUSEURAN KOKOUS EI TOTEUDU MYÖSKÄÄN 2021

Hyvät Puharilan-Seppälän Sukuseuran jäsenet

Sukuseuran toimikunta 25.5.2021

SUKUSEURAN 2021 SUUNNITELTU TAPAAMINEN PERUUTETAAN

Sukuseuran toimikunta joutui ottamaan kantaa hyvissä ajoin onko sukuseuramme kokouksen järjestäminen elokuun alussa mielekästä tänäkään vuonna.

Tällä hetkellä osa jäsenistä on saanut ensimmäisen rokotuksen ja toinen rokotus on lähellä alunperin suunniteltua kokousta. Nuoremmat eivät ole saaneet vielä ensimmäistäkään rokotusta. Näyttää siltä, että yhden rokotuksen saaneet eivät ole turvassa uusilta varianteilta, jotka ovat alkaneet levitä. Tätä taustaa vasten emme tule järjestäään kokousta.

Täytyy toivoa, että kun kaikki on saatu rokotettua syksyyn mennessä, niin tilanne palautuisi normaaliksi. Rokotuksen vaikutusajasta ei osatata sanoa kauanko se kestää. Toivottavasti kehitetään sellainen rokote, jottei tarvitse ottaa näitä joka vuosi flunssarokotusten tapaan.